ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

Naší ctižádostí bylo lidem radit v otázkách financí i v době krize

Lukáš Navrátil je úspěšným ředitelem franšízové pobočky OK Point v Jihlavě. Společně se svým týmem na ní pomáhá klientům s finančními, bankovními a realitními službami. Jak na pobočce zvládli období koronavirové pandemie a jaké záležitosti s nimi klienti nejčastěji řešili?  

„Začátek karantény byl šok, protože nejhorší scénáře nasvědčovaly tomu, že restrikce budou velmi přísné a dojde v podstatě k zastavení běžného chodu státu. Ale velice rychle jsme zjistili, že finanční a realitní služby jsou oblasti, které klienti budou řešit i v době koronakrize. Měli jsme nadále otevřeno, i když osobně klienti nechodili. Naopak veškeré požadavky a dotazy jsme vyřizovali telefonicky, nebo on-line. Konkrétně já jsem místo osobních schůzek provolal každý den 3 až 4 hodiny a zbytek jsem byl klientům k dispozici na aplikacích ZOOM, WhatsApp, Facetime,“ vzpomíná na předešlé období Lukáš Navrátil, franšízant OK Pointu v Jihlavě, a pokračuje: „Najednou jsme zjistili, kolik klientů jsme schopni denně „vidět“, i když neopustili dvé domovy. To, že jsme se s nimi spojili, bylo jednoznačně dobrým rozhodnutím. Klienti si v době nejistoty, která vládla, chtěli o svých finančních a realitních záležitostech promluvit s odborníky. Hodně z nich ocenilo i jen to, že nás zajímá, jak nelehkou situaci zvládají. Nejčastěji jsme řešili s klienty životní pojištění, kdy si klienti chtěli ověřit, jestli mají životní pojištění správně a dostatečně nastavené. Také jsme často uklidňovali klienty, že prudký propad investic je v takové chvíli přirozený a normální.“ 

Lukáš Navrátil si pobočku OK Point otevřel v červnu 2018 v Jihlavě na rohu Masarykova náměstí a Farní ulice. Původní český franšízový koncept moderního střihu je projektem lídra českého finančního a realitního trhu Broker Consulting a dvou partnerů, inovátorů v oblasti digitálního bankovnictví, mBank a MONETA Money Bank. Koncept na trhu funguje od konce roku 2015 a za tu dobu bylo otevřeno přes čtyři desítky poboček.  

„Otevření pobočky OK Point bylo v podstatě vyústění všech mých zkušeností a hlavně touhy se dále realizovat. Franšízový model mi dává potřebnou podnikatelskou jistotu. Nezávislé finance a reality spolu pod jednou střechou jsou něco, co má obrovskou budoucnost. Pro mne OK Point znamená více peněz v rodinách, více splněných snů mých klientů a v neposlední řadě i budoucnost mé rodiny,“ uvádí důvod pro otevření pobočky Navrátil. 

Nemovitosti se prodávali i během koronakrize 

Právě koronakrize prověřila úspěšnost daného konceptu nejvíce. Kromě obav o zdraví lidé velmi často řešili právě osobní, rodinné či podnikatelské finance a to včetně prodeje a koupě nemovitosti.

„Zájem o nemovitosti byl veliký, v minulém měsíci jsem prodal tři byty a během koronakrize jich bylo sedm. Část z nich byla v novém developerském projektu s 35 byty, který se vyprodal během jednoho roku. Nyní budeme byty předávat spokojeným klientům, kterým jsme na OK Pointu zároveň vyřešili úvěr na bydlení, pojištění nemovitosti, domácnosti, spoření na dřívější splacení hypotéky, či komplexní finanční plán. To je výhoda, kterou přinášejí finance a reality pod jednou střechou – klienti vše vyřídí na jednom místě a s jedním člověkem,“ přibližuje Lukáš Navrátil. 

Finanční a realitní poradenství byly jedním z těch oblastí, které během koronakrize fungovaly naplno. Lidé potřebovali pomoci s vyřešením finančních závazků. Navrátil k tomu dodává: „Naší povinností bylo pomáhat klientům v nečekané životní situaci a to i distančně. Nyní už fungujeme standardně, potkáváme se s klienty u nás na OK Pointu nad šálkem dobré kávy.“ 

Zájemci o franšízu najdou veškeré informace na  www.okpointy.cz,  s to včetně lokalit, kde lze otevřít vlastní franšízovou pobočku.

 

Článek vyšel v Deníku Vysočina 20. července 2020.

 

Naší ctižádostí bylo lidem radit v otázkách financí i v době  krize
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES