ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

Největší odměnou od klientů je upřímné děkuji

Kateřina Vylášková Štoudková, ředitelka OK Pointu Blansko, se financím věnuje už téměř deset let. Za svůj největší  úspěch považuje to, když se k ní klienti rádi vrací. Jak sama říká, tak největší odměnou leckdy bývá upřímné děkuji a srdečně stisknutá ruka.  

Na pobočce OK Point se propojují finanční, bankovní a realitní služby pod jednou střechou: „Pomáháme lidem být úspěšnější, bohatší a přemýšlet o vlastních financích v širších souvislostech. Díky finančnímu plánu na jednu stranu budujeme majetek, na druhou stranu ho někdy doslova zachraňujeme před dluhy a nepřízní osudu,“ popisuje fungování pobočky Kateřina Vylášková Štoudková a pokračuje: „Vždy chci slyšet kontext, nezaměřuji se jen na teď a tady, ale na to, co bude zítra, pozítří, za deset let. Třeba u mladých lidí se mi často stává, že jsem první, která s nimi probírá jejich zajištění na stáří.“

Mladí lidé se na ni velmi často obracejí s pomocí financování vlastního bydlení. To je případ i mladé rodiny se dvěma dětmi. Jejich snem se stal družstevní byt 4+1 v centru Blanska, který měl v nabídce právě OK Point Blansko. 

K vysněnému bytu jim pomohla zástava nemovitosti rodičů 

„S manželi jsem probírala jejich finanční možnosti a zjistili jsme, že vlastní finanční zdroje jsou na koupi nedostačující. Řešením tedy byl hypotéční úvěr. A tady jsme narazili na komplikaci v podobě toho, že vybraným družstevním bytem za úvěr ručit nemohli,“ vypráví ředitelka OK Pointu. 

Manželé společně s Kateřinou Vyláškovou Štoudkovou probírali další možnosti a nakonec zvolili variantu záruky úvěru na bydlení v podobě nemovitosti rodičů manžela. 

„Výhodou bylo, že u nově kupovaného družstevního bytu byla možnost doplacení anuity ve výši 50 tisíc korun a převedení bytu do vlastnictví do půl roku. Pak by se tento byt mohl použít jako zástava,“ doplňuje Vylášková Štoudková. Díky tomuto řešení banka souhlasila s nestandardním úvěrem ve výši 3,8 milionů korun, i když první zastavěná nemovitost rodičů byla pouze v hodnotě 1,7 milionů korun.

Ředitelka OK Pointu uzavírá vyprávění: „Během tří měsíců došlo k přepisu družstevního bytu do osobního vlastnictví, tudíž zástava se rozšířila i na klientův byt. Během jednoho měsíce jsme společnými silami dokázali nemožné – přimět banku k velmi nestandartním řešení. Manželé byli nadšení, mohli se do vybraného bytu nastěhovat hned na začátku celého procesu. Ale protože se jednalo o mladou rodinu se dvěma malými dětmi, řešila jsem s nimi kompletní finanční plán. Hypotéku jsme velmi levně zajistili, nemovitost pak pojistili na odpovídající částku. Pomocí investičních nástrojů pracujeme na tom, aby hypotéka byla splacena nikoli za 30, ale za 20 let. Mladá rodina si zároveň buduje stále větší finanční rezervu.“

Stejné služby na všech OK Pointech napříč republikou

Koncept franšízových poboček OK Point je svým přístupem ke službám pro klienty ojedinělý nejenom propojením finančních a realitních služeb, ale možností sjednat produkty bank, pojišťoven či penzijních a investičních společností napříč trhem. Na českém trhu je od roku 2015. Přinesla ho společnost Broker Consulting ve spolupráci s mBank a MONETA Money Bank. A během čtyř let se rozšířil do více než čtyř desítek poboček napříč celou republikou.

„Oproti standardní bankovní pobočce nabízíme nezávislý koncept, není to jenom o jednom produktu jedné banky, u kterého nemáte na výběr. Odrážíme se od skutečných potřeb klienta. Třeba u hypoték existují různé varianty od různých bank, my vybereme  pro každého žadatelem napříč trhem to, co mu nejlépe sedí a vyhovuje, a to ve všech oblastech které řeší. Zároveň s mním chceme udržovat dlouhodobý vztah a poskytovat mu ten nejlepší servis,“ vysvětluje koncept OK Pointu Radim Štantejský, projektový manažer, a dodává: „Od prosince 2015 jsme otevřeli 46 poboček, ale trh stále nasycen není. Aktuálně nabízíme možnost si otevřít vlastní franšízu OK Point a podnikat ve financích a realitách ve více než dvaceti pěti lokalitách po celé republice. Tím krokem, kterým se zájemce posune k vlastní pobočce, je ozvat se mi přes www.okpointy.cz.“

 

Článek vyšel v Brněnském deníku 17. února 2020.

 

Největší odměnou od klientů je upřímné děkuji
Největší odměnou od klientů je upřímné děkuji
Největší odměnou od klientů je upřímné děkuji
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES